نشونه های رفلاکس چیه؟

۳ پاسخ

همه بچه ها بالا نمیارن . رفلاکس پنهان داشته باشن بالا نمیارن . دختر من اینطوریه.

شیر نخوردن یا بد خوردن
وزن نگرفتن
بالا اوردن شیر
بی قراری

کف کردن دهانشون
دستشون را به صورت و بینی خود می مالند

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 ۶ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۰ ماهگی
مامان رَستا🫀🧿🎀 مامان رَستا🫀🧿🎀 ۱۵ ماهگی
مامان ایلیاکوچولو👦🏻 مامان ایلیاکوچولو👦🏻 ۱۳ ماهگی
مامان رهام مامان رهام ۱۵ ماهگی
مامان ❤️هدیه خدا مامان ❤️هدیه خدا ۹ ماهگی
مامان نهال☘️ مامان نهال☘️ ۷ ماهگی
مامان نورا خانوم مامان نورا خانوم ۵ ماهگی
مامان هما و رهام مامان هما و رهام ۵ ماهگی