شماهم وقتایی که نی نی میخوابه دلتون تنگ میشه براش🥹

تصویر
۱۳ پاسخ

ماشالله به نی نیت

آره خیلی من توگوشیم همش عکس وفیلمش نگاه‌میکنم توخوابش هی میخوام بوسش کنم ولی میترسم بیدار بشه پدرمو درمیاره😄

اره خیلی شوهرم میگ تو اینجوری پیش بری کم کم دیونه میشی😂😂😂

این یه مرضه که فقط مادرا دارن

من بیدارم باشه اگ دودقه سرگرم کارا شم دلم تنگ میشه براش دیگه وقتی خوبه نگو 🫠🫠🫠🫠

آره خیلی خیلی زیادددددد
وقتی هم خوابه هی نفسشو چک میکنم
این چه مرضیه من دارم 🥴

اره دیگه..دلمون برا گریه هاش لک میزنه 🥲😂😂😂

الان از ۱۲خ‌ابه منم همینجوری دارم نگاش میکنم

چی خوردی سر نینی که انقدر موهاش خوشگله؟

آره فکر کردم فقط من اینجوریم 🥲

ارههه نمیدونم چه مرضیه🥲

آره خیلی 😚

خیلییی اگه بیدار باشم همش نگاش میکنم

سوال های مرتبط