خانما سونو رشد چند هفته انجام میشه ؟

۷ پاسخ

من یکبار ۲۸ رفتم
یکبار ۳۲

من دوشنبه میخوام برم.۲۹هفته پر میشم چندوقته سونو نرفتم بخاطر هنین میخوام زودتر برم وضعیتم چک بشه

من ۳۲ رفتم

من ۲۸ هفته و ۶ روز رفتم

بین ۲۸تا ۳۲
بهترین ۳۰ هفته اس

من هفته ۳۵رفتم یبارم ۲۶رفته بودم

من ۲۹ هفته رفتم الان شما هفته ۳۲ هستید میتونید برید اگرم مشکلی ندارید و همه چیز نرمال هست میشه ۳۴ هفته رفت

سوال های مرتبط

مامان فاطیما و تودلی مامان فاطیما و تودلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان عشق مامان عشق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان اهورا و آیهان❤ مامان اهورا و آیهان❤ ۴ ماهگی