من یکبار ۲۸ رفتم
یکبار ۳۲
من دوشنبه میخوام برم.۲۹هفته پر میشم چندوقته سونو نرفتم بخاطر هنین میخوام زودتر برم وضعیتم چک بشه
من ۳۲ رفتم
من ۲۸ هفته و ۶ روز رفتم
بین ۲۸تا ۳۲
بهترین ۳۰ هفته اس
من هفته ۳۵رفتم یبارم ۲۶رفته بودم
من ۲۹ هفته رفتم الان شما هفته ۳۲ هستید میتونید برید اگرم مشکلی ندارید و همه چیز نرمال هست میشه ۳۴ هفته رفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.