من از اول واژینال میزارم
من مقعدی میذاشتم ولی اونجوری نمیشدم
من با فرتیژست اینجوری بودم.خیلی اذیت میکرد.ژست تا هم برعکس یبوست میاره برام.اکتوژست خیلی خوب بود.برندشو عوض کن شاید بهتر شدی
من به دکترم گفتم که گذاشتنی دلپیچه و حس زور زدن بهم دست میده
گفت روده هاتو تحریک میکنه از واژن بزار
آره دقیقا
من روزی دوتا میزارم واقعا دیونه شدم دیگه
اره لامصب همینجوریه من دل پیچه میگرفتم
از جلو بذار
اره انگار اسهال میشم😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.