به قشنگی نیس. بچه باید بگیرتش
اره با موم طبیعی عسل درست شده و طبیعیه
اونت خیلی خوشگله که
مهم کاراییشه
ارتودنسی باشه و بچه بگیرتش
خواهر چرا از پستونک هایی بگیریم که تو این اوضاع مملکتمون هم گرونه هم معلوم نیست پیدا بشه وارد بشه یا نه اونوقت بچه هم عادت کنه به اینا معمولیارو نخوره
خوب نیست سریش طی یکماه ک بچه مک میزنه باد میکنه باید بندازی دور یکی دیگه بخری چون لاتکسه باد میکنه برا قشنگیه فقط
فريگ عاليه
از موم طبيعي درست شده
بعد از دو ماه بايد تعويض بشه
خيلي به سلامت فك و لثه كمك ميكنه
من خيييليييي تحقيق كردم راجع به پستونك
بهترين برندي كه پيدا كردم فريگ بود
به حرف هيچ كس گوش نده
فريگ بگير همه جام داره
هم سيسموني فروشيا هم تو ترب و اينستا
فقط از روز اول بده بهش بخوره
اكثر بچه ها ميگيرنش و باهاش راحتن
همینکع ارتودنسی باشع کافیع 🤝🏻
بهتر از همه بچه ها بیبی لند رو میگیرن
بنظر من این رو بچه نمیگیره دختر خالمم امتحان کرد انگار که بلند باشه یا بزنه تو حلقش بچه میزدش بیرون عوق میزد
عزیزم به سلامت فک و فرم دندون بچه دقت کنید مگه کالتی تزئینیه😁اونت بادامی شکله و اسیبی نمیزنه به فک و اینکه پذیرشش تچسط نوزاد، ۹۸ درصده خیلیم عالیه. فریگ الکی گرونه و شبیه لامپ صده😂 بچه داغون درمیاد دندونش
عزیزم پستونک کاربرد و خاصیتش چیه اصلا چرا ب بچه میدید؟ چرا عادت کنه مدام مک بزنه دهن و فک بچه خسته میشه بد فرم میشه یا پستونک الودگی ب خودش میگیره مدام باید ضد عفونی شه، من خیلی برام سواله
این الان کجاش قشنگه، باز اونت ی طرحای بانمک داره 🙁
عزیزم به قشنگی نیست ک باید ببینی بچه با کدوم ارتباط میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.