پستونک هی اور شی یا فریگ؟

۱۰ پاسخ

خیلی هزینه نکن شاید اصلا نگیره پستونک

من اونت گرفتم یدونه‌ای تا ببینم میگیره یا نه تا بعد برم بگیرم

فريگ.

من هی اورشی خریدم

من بي بي كرون گرفتم

من دوتاشا دوست دارم🥴😂شاید یکی هی اورشی بگیرم یکی فریگ

چرا اینقدر قیمتشون بالاس؟ این واسه من سواله
حالا غیر از برند بودنشون

هی اور شی

منم ارتودونسی دوقلو اونت خریدم

اونت😁

سوال های مرتبط

مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رستا مامان رستا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری