من اونت خریدم هم شیشه هم پستونک
بچه ها راحت تر ارتباط میگیرن
من چون میخوام هم سینه خودمو بدم هم شیر خشک اونت گرفتم
من طبق تحقیقاتم دکتر بروان رو انتخاب کردم یه پیرکس و یه پلاستیکی ازش گرفتم که فک میکنم خوب جواب بده ... اونت رو شنیدم چون سرشیرش ضد نشتی هست بجه باید مکش خیلی قوی داشته باشه برای هی اور شی هم شنیدم میگن فقط خوشگله ... اینا شنیده های منه شاید اشتباه باشه
اونت. هی اور شی کلا کرک جمع میکنه اگه سرش بچه با دندون سوراخ کنه فقط یه تومن کلا فقط زیبایی الکی داره
بین این دوتا قطعا اونت، اما از اونت بهتر، دکتر براون هست
دکتر براون زیاد میاد دیگه شیر خودت نمیخوره
سلام قلبم ❤️
تو روبیکا کانال زدم و سیسمونی میفروشم
فعلا تنوع کمه ولی قیمتا پایینه و کیفیت بالا
ممنون میشم به کانال روبیکام سر بزنین
لینک کانالم
sismoonyjigarak
سلام قلبم ❤️
تو روبیکا کانال زدم و سیسمونی میفروشم
فعلا تنوع کمه ولی قیمتا پایینه و کیفیت بالا
ممنون میشم به کانال روبیکام سر بزنین
لینک کانالم
sismoonyjigarak
اونت حتما
من یدونه هی اور شی گرفتم یدونه اونت یدونه دکتر براون البته تو سایز های متفاوت
اونت بهتره
اونت بنظرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.