خانوما از شیشه شیر هی آور شی راضی هستین؟

۵ پاسخ

بابا چند بار بشورید پرز و مو نمیگیره . خیلی هم عالیه . همه چیش

خیلی پرز میگیره منکه نخریدم حیف پول

اصلا خوب نیست دکتربراوون بگیرید

من میخاستم بگیرم ولی خیلی پرز بهش چسبیده بود بنظرم فقط خوشگلی داشت،پستونک شو گرفتم خیلی بهتره جنسش مثل شیشه شیرش نیست.

میگن پرز میچسبه بهش
ولی اول کاری شیشه گرون نخر فعلا ارزون بگیر اگه شیر خودتو ندادی شیشه گرون بخر

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری