۶ پاسخ

چه ایده خوبی منم امروز پسرم ۵ ماهه شد
همین مدلی میگیرم

ای جونم😍آخی منم اینجوری یک عکس میگیرم خیلی قشنگه

چند کیلوعه

چ ایده قشنگی پسر من امروز ۴ماهه شد مونده بودم چ مدلی عکس بگیرم ازش😅

الهی بگردم مبارکش باشه ❤️🥺

اخی چه عکس قشنگی و ایده باحالی 🤩
خدا حفظش کنه الهی

سوال های مرتبط

مامان ویانا و اریانا مامان ویانا و اریانا ۴ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱۰ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد ۴ ماهگی
مامان سوسو مامان سوسو ۱۰ ماهگی