ژل دندون برا فاویسم ضرر دارع بچم‌داره فاویسم

تصویر
۳ پاسخ

ژل برای چی میزنی؟

فکر نمیکنم ضرر داشته باشه بروشورش رو خوندم تا به حال تداخل دارویی نداشته و گیاهی هستش، یکم بریز روی انگشتت لثه هاشو ماساژ بده، طی روز سه الی چهار بار میتونی استفاده کنی

چجوری استفاده کنم چقدر بریزم رو لثه اش

سوال های مرتبط

مامان آنیتا و آرتام مامان آنیتا و آرتام ۱ سالگی
مامان «رادمهرنورچشمم» مامان «رادمهرنورچشمم» ۱۴ ماهگی
مامان نویان👶🏻 مامان نویان👶🏻 ۴ ماهگی