آزمایش ۴ ماهگی فاویسم دادید؟؟ چجوریه ؟

۸ پاسخ

یعنی از بچه های ما هم گرفتن؟
من اصلا از این موضوع چیزی نمیدونستم.ممنون ک ب اطلاعاتم اضافه کردین😊

پسر من نداد از اول

من همون ۳روزگی گرفتن گفتن باقله ای نیست یعنی فاویسم نداره یعنی ۴ماهگی دوباره باید بدیم؟

از همه بچه ها آزمایش گرفته می‌شود

در غربالگری ۳ تا۵ روزگی ازش گرفته میشه نتیجه غربالگری رو گرفتی ؟ مشکلی داشته؟

فاویسم یا بیماری باقلایی یک اختلال ژنتیکی شایع و وابسته به کمبود آنزیم G۶PD در گلبول‌های قرمز است که هنگام مصرف باقالی، برخی داروها یا مواد غذایی خاص بروز می‌کند. در این شرایط، گلبول‌های قرمز به‌سرعت تخریب می‌شوند و بیمار دچار کم‌خونی همولیتیک، خستگی، زردی پوست و تنگی نفس می‌گردد.

نه برای بچه هاییع ک زود دنیا میان

چی هست؟

سوال های مرتبط

مامان jooje مامان jooje ۱۷ ماهگی
مامان آلبــــالو🍒 مامان آلبــــالو🍒 ۱۱ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۴ ماهگی