مامانا واکسن ۴ ماهگی چجوریه

۳ پاسخ

زیادم سخت نیس دخترمن راحت گذروند خداروشکر فقط قطره پاراکید رو هرچهارساعت بده بهش ک تبش نره بالا

وای منم دوشنبه بزنم باید استرس گرفتم

خوب گل ماه
سه تا سوزن نا قابل میره تو تن جیگر گوشه ات😅

سوال های مرتبط

مامان آلبــــالو🍒 مامان آلبــــالو🍒 ۱۱ ماهگی
مامان لوبیا خانوم🎀 مامان لوبیا خانوم🎀 ۷ ماهگی