سلام، خانوما واکسن ۴ ماهگی چجوریه؟؟

۱ پاسخ

واسه دختر من ک ۳روز پیش زدم خیلی سبکتر ازدوماهگی بود هرچقد سر دوماهگیش پدرم دراومد سر۴ماهگی خیلی خوب بود تبم نکرد

سوال های مرتبط

مامان jooje مامان jooje ۱۷ ماهگی
مامان آلبــــالو🍒 مامان آلبــــالو🍒 ۱۱ ماهگی
مامان فندوق 🐣💗🎀 مامان فندوق 🐣💗🎀 ۱۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان توت فرنگی ها 🍓 مامان توت فرنگی ها 🍓 هفته بیستم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱۲ ماهگی