۳ پاسخ

خیلی اسونه ارتین نه تب کرد نه درد داشت

تقریبا مثل دوماهگیه تا ۳روز ممکنه تب و بیقراری داشته باشه قطره شو سرساعت بهش بدی اوکیه ان شاالله براش سبک باشه عزیزم

خدا رو شکر دختر من که اذیت نشد دوماهگی سخت تر بود

سوال های مرتبط

مامان jooje مامان jooje ۱۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی