۷ پاسخ

منم همینطووور😢

خیلییییئییییییی سخت بعد اونم یکسر شبا بیدار میشه نق میزنه

دوتا تزریقی داشت دوتا خوراکی
تب نداشت شکر خدا یکم گرم بود فقط اونم بخاطر این بود که قطره شو بموقع میدادم
پاش درد میکرد و بهونه گیر بود
خوابش کم شد بااینکه اینهمه پاراکید دادم بهش
درکل واکسن خوبی بود برای ما

راحت سبک بودبرامن

برای پسر من خیلی سبک تر از دوماهگی بود اصلا اذیت نشد
دوماهگی دهنم سرویس شد

یه بچه ممکنه روزای اول گریشو کنه بعد خوش اخلاق بشه
یه بچه ایم مثل دختر من اروم میمونه
ولی اعتصاب شیر میکنه و بد خواب میشع
دختر من حای تب هم نکرد

پسر من یک هفته نق زد

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۱۵ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۹ ماهگی