واکسن ۴ ماهگی چجوریه ؟؟؟؟ تب خیای زیاده؟؟؟

۲ پاسخ

سخت تر از دوماهگی بوذ برای دختر من تب کرد

برای بچه های من خیلی سنگین بود درد و تب تا سه روز

سوال های مرتبط

مامان jooje مامان jooje ۱۷ ماهگی
مامان آراد🦁
پناه🌻 مامان آراد🦁 پناه🌻 ۸ ماهگی
مامان آلبــــالو🍒 مامان آلبــــالو🍒 ۱۱ ماهگی
مامان سامیار عزیزم💙 مامان سامیار عزیزم💙 ۱۰ ماهگی