۴ پاسخ

پنیری رفلاکس نیست شیر زیاد بالا بیاره بریده بریده نباشه رفلاکس

نه پنیر کرده اون رفلاکس نیست
رفلاکس حجم زیادی از شیر رو بالا میاره

ن عزیزم طبیعیه انگار یادت رفته بوده آروغشو بگیری اینطوری شدع ایرادی نداره

ن بابا

سوال های مرتبط