ای خدا🥺 ساجده چراتب داره؟
عفونت کرده ببرقطره یاداروبده
عه چشم چپ پسر منم همینجوره دو سه شب تتراساکلین مالیدم یکم بهتر شد🥲ولی هنوز ورم داره چرک هم میاد
دختر منم چشمش اینطوری شد بردمش دکتر گفت مجاری اشک بستس باید تا ۱سالگی ماساژ بدی تا باز بشه اگ خدایی نکرده باز نشه باید میل بندازن😔
عفونته عزیزم،تبش و چک کن و حتما ببرش دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.