سلام حتما ماما همراه بگیرید که واقعاً به روند زایمان کمک میکنه، منم زایمان سومه و قرار داد بستم تا ان شالله بیاد کمکم
بلهههههه.قطعا
میشه درخواست بدید
حتماً بگیر من خیلی اذیت شدم تاالان هم خوب نشدم بااینکه دوماه گذشت
بله گلم خیلی خوبه ..من اگه ماما همراه نداشتم شاید زایمان خیلی طول میکشید ولی خیلی کمکم کرد حتما بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.