۴ پاسخ

بچه دوم دیگه باید ماهر باشی که.با پوآر بینیشو تخلیه کن راه نفسش باز بشه

بسلامتی عزیزم
خوش قدم باشه نینی🩷💐

ب پرستار بگو بهش قطره بینی و پوار میده باید درشون بیاری
من پسرم ب دنیا اومد همینجوری شد یهو نصف شب دیدم کف بالا میاره بردمش پرستاری گفت را تنفسش بسته شده دماغش پر بوده 🥺

با پوآر بینیشو تخلیه کن ببین چطورمیشه ،شاید نیاز باید یکم اکسیژن بگیره

سوال های مرتبط