پزشکایی که تخصص گرفتن برای اینه که بشون مراجعه کنیم و اونا چون علمشو دارن بمون بگن توی چه شرایطی داروی نوزادا چی باشه نه اینکه از آدمایی که علم طبابت ندارن بیان دارو تجویز کنن اونم برای نوزاد چند روزه
ببر دکتر ، احتمال داره رفلاکس باشه ، شایدم ویروس گرفته
گلم اگه دماغش بند شده یکم شیر بدوش باز میشه شیرخودت
رفلاکس داره
بینیش گرفته
قطره سدیم کلراید بگیر هر ۸ ساعت بریز واسش
ضرر نداره
احتمالا رفلاکس داره عزیزم
دکتر ببر
تو بینیش قطره سدیم کلراید بریر
اگه بینیش گرفته از شیر خودت بدوش تو بینیش تاثیر دارع
من همیشه اینکارو میکنم خوب میشه
اون خر خر مال شیره
بچه ۲۲ روزه سرما نمیخوره
رفلاکس نداره ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.