۷ پاسخ

فقط مال دندون ببر دکتر تبشو‌کنترل کنه یا بهش ایبوپروفن بده که دهنش از تب زیاد آف نده دیگه بچه اسیر میشه مادر بچه بدتر

فعلا تبشو کنترل کن
اگر علائم دیگه اومد ببر دکتر
اگر بیشتر از ۳روز شد باید آرمایش بده
اگر بی قراری داشتم ببر دکتر شاید گلو یا گوشش عفونت کرده باشه

فعلا تبش رو کنترل کن اگه ویروس باشه یکی دو روز دیگه علائم دیگه ش میاد الان ببری دکتر فقط برا تب دارو میده مجبور میشی دوباره ببری

این علاعم عفونت.دوستم منم بچهاش گرفتن با تب شروع شد یک بچش اسهال شدید شد یکیشم بالا میاورد

داره مریض میشه یکی دو روز دیگه شدیدااا علائمش میریزه بیرون
بدنش داره عفونت میکنه
زود انتی بیوتیک بدهدبهش تا بدتر نشده و مثل من اسیر سرفه های یه ماهه نشدی ...

ممکنه ویروس رزوئلا باشه.
تب ناگهانی
بعد سه روز قطع میشه و دونه میریزه بیرون.
بازم با یه پزشک مطرح کنی خیلی بهتره🌹

عفونت نداره !?!حتما ببر دکتر عزیزم

سوال های مرتبط