خانما این سونو چطوره؟ میشه کامل بگید ممنون میشم

تصویر
۳ پاسخ

اونجا که با خودکار نوشته شده چرا هفته ها اینقد فرق دارن؟ اشکال نداره؟

وزنش 1700 خوبه
طول دست و پاشم خوبه متناسب با هفتته
خوبه

بچه ت سفالیکه
۱۷۰۰وزنشه
پسر هست
۳۲هفتع هم هستی

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد مامان محمد جواد روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد جواد مامان محمد جواد روزهای ابتدایی تولد
مامان کیارش کوچولو 🧿 مامان کیارش کوچولو 🧿 ۱۲ ماهگی