سلام متاسفانه الللهی ب زودی زود خداوند شمارو غافلگیر کنه
سلام من الان یک ماه و دو روزمه ولی هنوز قلب کوچولوم تشکیل نشده سونو دادم مشکلی نداره؟
ازمایش بده
انشااله ماه بعد
سنی نداری که
پیگیر باش ببین چرا تاخیر میخوری
برو دکتر
دوفامد بخوری مرتب مبشی
عزیزم خدا بزرگه
مال منم منفیه
بریم واسه ماه بعد ناامیدنشیم خدا بزرگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.