۶ پاسخ

سلام متاسفانه الللهی ب زودی زود خداوند شمارو غافلگیر کنه

سلام من الان یک ماه و دو روزمه ولی هنوز قلب کوچولوم تشکیل نشده سونو دادم مشکلی نداره؟

ازمایش بده

انشااله ماه بعد
سنی نداری که
پیگیر باش ببین چرا تاخیر میخوری
برو دکتر
دوفامد بخوری مرتب مبشی

عزیزم خدا بزرگه

مال منم منفیه
بریم واسه ماه بعد ناامیدنشیم خدا بزرگه

سوال های مرتبط

مامان جوجی کوچولو🩵💙 مامان جوجی کوچولو🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مریم مریم قصد بارداری
مامان نیلسا مامان نیلسا هفته چهلم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ودوم بارداری