سلام دوستان من ۶هفتمه خیلی ترشحات دارم طبیعیه؟

۶ پاسخ

اگه سفید و بدون بو باشن طبیعیه ولی تغیر رنگ و بو میتونه نشانه ی عفونت باشه

آره منم داشتم. طبیعیه.

اره منم داشتم

منم اکثرا ترشح دارم

میتونم بپرسم ترشحاتتون چه شکلیه؟ منم خیییلی زیاد شده شیری رنگه ... میخام بینم نشونه ی بارداریه؟

برعکس منم ترشح ندارم اصلا
جالبه🤦‍♀️😐

سوال های مرتبط

مامان دو  دوقلوها مامان دو دوقلوها هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان سامیار مامان سامیار قصد بارداری
مامان سولماز مامان سولماز هفته چهاردهم بارداری
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری