سلام عزیزم نیستی خوبین
جابجا شدین
سلام عزیزم چطوری
بچه چطور
عفونت توی بدنش هست.منم پسرم تبش ۴۰بودبردمش دکترآمپول تب زد.گفت خوب شدآوردیش تشنج نکرد.ایبوپروفن هم گفت ۵سی سی دادم.دکترتوی مطبش زودیدونه شیاف استامینوفن دادگذاشتم براش .گفت هر۴ساعت ۱دونه شیاف.تب پایین ۵سی سی پروفن.چرک خشک کن داد.الان ۴روزه گذشته خداروشکرخوب شده
برو بیمارستان اصلا صبر نکن
دخترمنم همینجوریه الان سه روزه بدون هیچ علائمی تب داره
سعی کن لختش نکنی یعنی لباس متناسب داشته باشه که به لرز نیفته خود لرز باعث میشه تب پایین نیاد.اینو دکتر پسرم میگههمیشهموقع تب لباس عادی تنش باشه
ببر بیمارستان زود
تبای شدید فقط ایپوپرفن بدین که سریع تب و بیاره پایین
یکی از دوستام میگه پیاز حلقه کن بزار تو جوراب پاش کن سریع تب رو میاره پایین
دکتر پسر من میگه اینجور مواقع تن شویه کنید بچه رو با اب ولرم. تنه، زیربغل، پشت گوش رو با یه حوله مرطوب که آبشون گرفته باشید بشورید(تن شویه). اینجوری تب زودی پایین میاد
بگردم 🥺
شیاف نیم ساعته میاره پایین اگه تا یکساعت نیومد پایین بهش بروفن بده
تا تب میاد پایین پاشویه کن دست و صورتش بشور
یک ساعت
زیاده اگر پایین نیومده برو بیمارستان
خیلی زیاده برو بیمارستان
شیاف گذاشتی خوبه فقط هواست باشه ، چک کن بچرو یوقت خدای نکرده تشنج نکن سریع متوجه شی...
چیشد جانم
فمرکنم یکساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.