۲۰ پاسخ

خیییلی مثبت

هر کار صلاحته بکن

چیکار کنی؟؟؟؟؟بچت ۳ سال و ۶ ماهشه بهترین زمانه برا بچه دوم.من بچم ۳ ماهش بود باردار شدم. از هیچ نظری ام شرایط نداشتم. حتی بچم قلبش دیر تشکیل شد دوتا دکتر نامه قانونی دادن برا سقط.من نگهش داشتم و الان دو سال و نیمشه و بهترین همبازی برا بچه اولم.ناشکری نکن و رو چشمات بزار. هدیه خداست عزیزم❤️

مبارکههه

پست اخر منو‌ببین
این روزا چقد شبیه خودم میبینم

ممنون ازهمتون 🙏

مثبته دیگه مبارکه
خیلی واضحه

حداقل ۶ هفتته
مبارکه🥲

خیلی مثبته😂

😁😁😁😁😁

مبارکه شکر خدا
ناشکری نکن خواهر

بسلامتی مبارکه هیچ شکر خدا کن

مبارکه عزیزم

به این پررنگی سوال نداشت که😂😂

آره دیگه از این مثبت تر

بله مثبته

اره عزیز ولی برای اطمینان یه آزمایش بده

مبارکه

بله مثبته

بله هستی

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی و آریا مامان امیرعلی و آریا هفته سی‌وهفتم بارداری