خیییلی مثبت
هر کار صلاحته بکن
چیکار کنی؟؟؟؟؟بچت ۳ سال و ۶ ماهشه بهترین زمانه برا بچه دوم.من بچم ۳ ماهش بود باردار شدم. از هیچ نظری ام شرایط نداشتم. حتی بچم قلبش دیر تشکیل شد دوتا دکتر نامه قانونی دادن برا سقط.من نگهش داشتم و الان دو سال و نیمشه و بهترین همبازی برا بچه اولم.ناشکری نکن و رو چشمات بزار. هدیه خداست عزیزم❤️
مبارکههه
پست اخر منوببین
این روزا چقد شبیه خودم میبینم
ممنون ازهمتون 🙏
مثبته دیگه مبارکه
خیلی واضحه
حداقل ۶ هفتته
مبارکه🥲
خیلی مثبته😂
😁😁😁😁😁
مبارکه شکر خدا
ناشکری نکن خواهر
بسلامتی مبارکه هیچ شکر خدا کن
مبارکه عزیزم
به این پررنگی سوال نداشت که😂😂
آره دیگه از این مثبت تر
بله مثبته
اره عزیز ولی برای اطمینان یه آزمایش بده
مبارکه
بله مثبته
بله هستی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.