واکسن کزاز واکسن بارداری نیست کلا همه باید ۱۰ سال یکبار بزنن اگه در بازه ۱۰ سال پیش تا الان زدید واسه بارداری لازم نیست بزنین
وای من زدم دیروز درد نمیکرد ها امروز سفت شده درد میکنه
کزاز ۲۷تا ۲۸ هفته برای جلوگیری زخم بعد سزارین ، معمولا شش تا هشت سال بعد تزریق قبلیت بزنی بهتره من پارسال نزدم هفتم پایین بود دور از جونتون یه ماه عفونت کردم بیمارستان بودم بعد سزارین
کزاز و اگر گروه خونت منفی باشه آمپول روگام
در چند هفتگی باید زد
کزاز، من 🖐
منم زدم
واکسن کزاز من زدم
کزاز
من رفتم زدم
عزیزم همه باید بزنن؟
کزاز
رفتم الان بزنم خیر سرشون نداشتن گفتن هفته دیک
واکسن کزاز
واکسن کزاز..منم زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.