چرا بارداری همش استرسه🤦🏻🥲🥲

۸ پاسخ

خصلت مادر شدنه ، از روز اول بارداری شروع میشه تا همیشه

وای وای خسته شدم از این همه استرس کاش بگذره

عزیزم شما که بوشهرین آنومالی پیش کی رفتین؟

دقیقا🥺 همش استرس استرس که نکنه خدایی نکرده زبونم لال اتفاقی افتاده باشه ، اخه تو گهواره بعضیا اتفاقای بدی براشون میوفته ادم میترسه زمان هم نمیگذره برم آنومالی

تازه استرس بارداری هیچی استرس اطرافیان دیونه ات میکنه

من ک از ساعت ۸ دندونم درد میکرد الان خوب شده
همش استرس ک یوقت برای لچه بد نباشه

اره دیگه تا وقتی دنیا بیاد خیالت جمعه

به نظرم بعد زایمان استرس ها بیشتره🥲

سوال های مرتبط

مامان دخترکوچولوم🩷 مامان دخترکوچولوم🩷 روزهای ابتدایی تولد