نه عزیزم. فقط پاراکید بده بهش همین
نزن خیلی راحت و سبکه....فقط یکم درد داره با پاراکید اوکی میشه
نه بابا حساسیت میده رو پوستش ی وقت
من قبل رفتنم بهش پاراکید میدم
اینجوری وقتی میزنه درد رو کمتر حس میکنه
نه نزد حساسیت میده
وقتی زد اومدی خونه استا بزن روش خیلی تاثیر داره
چیزی نزنی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.