کسی میدونه ه‍زینه‍ زایمان داخل بیمارستان امامی شیراز چقدره

۴ پاسخ

طبیعی ۴۵ بدون بیمه

سزارین گفت ۶۰ تا ۶۵

بیمارستان خوبیه؟
منم میخواستم برم اونجا ولی هزینه هاش یکم زیاده

سزارین۶۰ تومن دکتر من گفت

سوال های مرتبط