۱۶ پاسخ

من امروز دکتر بودم چون خیلی سوزش داشتم دکتر منو معاینه کرد
ببینه عفونت دارم یا ندارم
دکترم خیلی آدم حساس و وسواسی هست
پس اگه دکتر معاینه کرده نگران نباش
تا وقتی جفتت مشکل نداشته باشه اتفاقی نمیوفته
چون من خودم از اونایی بودم که جفتم پایین بود و نزدیکی برام ممنوع بود ولی الان جفتم رفته بود و دکتر صلاح دید معاینه بشم

دیگه قرار نیست بایه درد کوچولو بری زایشگاه....بعدشم چرا بزاری معاینه کنن

نبايد اجازه معاينه ميدادي من هفته قبل رفتم خواست معاينه كنه اجازه ندادم نكرد

عزیزه دلم درکت میکنممممم الهی به حق امام رضااا هیچ مشکلی برا خودتو نی نی ت پیش نیاد،نگران نباش عزیزه دلم انشالله چیزی نمیشه،اگه خدایی نکرده به لک بینی افتادی شیاف بزار یا حتما به منشی دکترت زنگ بزن بهش بگو،
درکت میکنم چون من بچه اولمه هیچ تجربه ای ندارم اوایل بارداریم یهو‌دور ازجونت به خونریزی افتادم شانس بدم اون روز دکترم نبودش اخره هفته بود مجبور شدم همسرم زودی اول صبح ببرتم بیمارستان انقدر که جفتمون استرس داشتیم مستقیم بردنم زایشگاه😳😭😳
منم ازخانوادم دورم مامانم حتی پیشم نبود ازاین سمتم هیچی نمیدونستم و بلد نبودم خلاصه منو هم مثل شما معاینه کردن محکم دست گذاشت ولی اای خداااا اون لحظه مردمو زنده شدم بعد گفت چقدر تنگهههه گفتم توروخدا معاینه نمیخوام الان خونریزیم با این معاینه بدتر میشه که گفت نه نگران نباش،بعد شیاف داد گفت برو بزن،خلاصه صبرکردم تا اول هفته بعد رفتم پیشه دکترم که گفتم اینجور شد انقدر ناراحتو عصبی شد که معاینه شدمو اذیت شدم،سونو نوشت رفتم پیش سونوی متخصص که گفتن هماتوم هستش شیاف داد دکترم خداروشکر ۳ماه اولم که تموم شد خوب شدم،دیگه الان درده معمولی بگیرتم اصلا بیمارستان نمیرم چون میدونم اگه هی برم بیمارستان هزار دفعه معاینه تحریکی میکنن اذیت میشم گذاشتم کیسه ابم پاره شه یا درده شدیددددد بگیرتم اونوقت مجبورم برم،زایمانمم طبیعی به اندازه کافی تو زایمان قراره اذیت شم دیگه لاقل قبلش اذیت نشم😭🤦‍♀️🥺🤦‍♀️❤️

چرا میزاری معاینه کنن

نباید اجازه میدادی
منم رفتم بیمارستان توی ۲۲ هفتگی گفت اجازه میدی گفتم نه بعد که سونوهامو دیدن کفت تو جفتت پایینه اصلا نباید معاینه بشی الان

منم دوبار رفتم بیمارستان زوری معاینه م کردن اولیشو دکترم گفت اشکال نداره ولی دومی رو گفت نباید میزاشتی دیگه هم نزار معاینه ت کنن

خودتو نگران نکن .اتفاقی نیفته.دهان رحم به این راحتی ها باز نمیشه

معاینه داخلی کرد یا از روی شکم؟

منم ت 23هفته معاینم کرد اتفاقی نیوفتاد خداروشکر

نباید اجازه میدادی

نباید اجازه معاینه می‌دادی
و این دردای زیر شکم طبیعیه خب رحم داره جا باز میکنه ، نیاز به زایشگاه رفتن نبود ، نهایتش اگه خیلی داشت اذیتت میکرد میذاشتی فرداش می‌رفتی پیش دکتر خودت
من هنوزم که هنوزه دکترم معاینم نکرده

نگران نشو ولی ایکاش نمیزاشتی معاینت کنه نفهمن دیگه انگار خوششون میاد از معاینه

چرا اجازه دادی
من ۳۵هفته رفتم دکتر اجازه معاینه ندادم

چرا گذاشتی معاینت کنن

نباید اجازه میدادی معاینت کنن

سوال های مرتبط