خانما ترشحاتم خیلی آبکی یعنی کیسه ابم ترکیده؟

۴ پاسخ

منم چند وقته ترشحاتم بی رنگ و مثل آب شده ، دیروز از دکترم پرسیدم گفتم نشتی کیسه آبه ؟
گفت تو این ماه دیگه نشتی نیست ، کیسه آب پاره میشه اونم متوجه میشی خودت برای ترشحاتم دارو داد ، فکر کنم عفونته

منم دارم استرس نگیر

کیسه اب میگن یه بوی شیرین وانیلی طور داره

ببین کیسه آب قشنگ حس می‌کنه آبی ازت میاد بیرون در حالی در ترشح این حس نیس

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی