سلام خانما پس فردا عمل سزارین دارم دل تو دلم نیست

۵ پاسخ

انقدر راحته اصلا نگران نباش. همه درد هاش قابل تحمله

به سلامتی بغل بگیریش عزیزم 🩷

نگرانی نداره شیرین روز زندگیت میشه سزارین پمپ درد بگیر کوچکترین دردی نمیفهمی دکترت کیه

انشالله ب سلامتی شکم اول خیلی راحته اصلا اذیت نداره

انشاالله به سلامتی زایمان کنی .کدوم بیمارستان میری باکدوم دکتر

سوال های مرتبط

مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۶ ماهگی