ربطی زیاد نداره چی بخورید.اون بچه روند طبیعی خودشو طی می کنه.از اول خلقت بچه ها دارن به دنیا میان دیگه میلیون ها خانوم زاییدن فقیر و غنی...بی خیال خودتونو اذیت نکنید.
من خیلی به خوردم
خرما ۲ تا ۳ تا
سیرابی خوردم
مویز حریره بادام
گزدو مغزیحات
به و سیب و گلابی و خرما و شیر و بادام درختی و ترشی انار یا آب انار
من اینارو ماه دوم بارداری زیاد خوردم😍😍
خانما لطفا تاپیک قبلمو جواب بدین
سوره یاسین رو زیاد بخون
قلب قرانه براتشکیل قلب جنین میگن خیلی خوبه
خرماوسیب ومویز خوبن ولی بحث تشکیل قلب بیشتر برمیگرده به ژنتیک
انشاءالله قلب کوچولوت تشکیل میشه
اصلا نگران نباش❤
انار بادام سیب
من (به-بادام درختی-نخود آب-خرما-موز)اینارو خوردم.
سیب قرمز
به خوبه
بادام درختی . سیب درختی .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.