برای اینکه قلب کوچولوش به خوبی تشکیل بشه چیا باید بخورم؟

۹ پاسخ

میوه مخصوص قلب توت فرنگیه. سیبم خوبه . معزیزجاتم هروز ۱۰ تادونه بخور

خرما سیب به

توت فرنگی . و انار

من خودم بادوم خیلی می‌خوردم
میگن به و خرما و اینام خوبه

مربای انجیر و ارده خوبه واسه تشکیل قلب خانوما؟

تصویر

به
انار
آجیل
سیب حتما بخور

خرما، انار، شیر، بادوم.
اینا میگن خوبه. ایشالا قلب کوچولوت ب زودی تشکیل میشه عزیزم ❤️

انار خیلی خوبه

من قبلا اینجا پرسیدم گفتن خرما انار بادوم

سوال های مرتبط

مامان کایان مامان کایان ۱ ماهگی
مامان جیران🦌✨ مامان جیران🦌✨ هفته نوزدهم بارداری
مامان هامین🩵👶🏻 مامان هامین🩵👶🏻 ۵ ماهگی
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق کوچولو🩵 مامان فندق کوچولو🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها هفته بیست‌ونهم بارداری