۲ پاسخ

من که داغون شدم چپ میخوابم ده دقیقه زیادتر نیست کلا سمت چپ درد میگیره راست میخوابم ازون بدتر

من هم همینطور وقتی سمت چپ میخوابی راحتی ولی بعدن دوچار گرفتگی عضوله میشی سعی کن پهلوتو گرم نگه داری تا یه هفته کمتر درد میره

سوال های مرتبط

مامان خداهرچی دادشکر مامان خداهرچی دادشکر هفته سی‌وچهارم بارداری