۸ پاسخ

به صورت عمودی از وسط نصفش کن و بذار کار میکنه

عزیزم بایو لاکت بده تو تاپیک قبلی هاتم گفتم

دکتر ک ب من گف اگ تا چهار روز پیپی نکرد یه شیاف کامل براش بزار

منم۴روز یود نکرده بود بالاخره دیروز کرد

پسر منم‌امروز ۴روز اصلا دستشویی نکرده

نه عزیزم شیاف اصلا استفاده نکن

نصفش کن عمودی بزار اشکال ندار
نیم ساعت نمیشه شکمش خالی میشه
گاهی مصرفش مشکل ندار ک بچه سبک میشه
میگن همیشگی نباشه روده ها تنبل نشه...
اگ پی پیش مث همیشه بود بدون یوبس نبوده فقط روده ها خوب عمل نکرده
ولی اگ دیدی سفت یا گوله گوله اس بدون یبوست

نصفش کن دورشم یکم بزن

سوال های مرتبط

مامان هامین💙وماهلین مامان هامین💙وماهلین ۱۲ ماهگی