منم هنوز هم دارم
قرص کلسیژنوم بخور عالیه
تا وقتی تموم بشه
کلسیم و مولتی و د۳ رو حتما بخور
مال من هنوز هس 🤐
برا من از ۳ شروع شد وحشتنااااااااااک الان بچم ۶ ماهشه بهتر شده خداروشکر
مته سه و چهار وحشتناک میریزه
مال من هنوزم هست به شدت میریزه حس میکنم دیگه سرطان گرفتم دست میکشم یه عالمه مو میاد شونه میکنم همچنین میاد
اصلا وای نمیسته
شیر خودمم فقط ۵ماه دادم😐😐😐
تا 8ماهگی اینا من که کل موهام ریخت کل فامیل حسرت مو های بلند پورپشت منو میخوردن الان هیچی نمونده برام
تا اخر دیگه العان اولاشه برو دکتر
مال من هنوز هست
مال منم تازه شروع شدع
مال من هنوزم داره💔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.