منم خیلی عطسه میکنم طوری که صدام کیپ میشه ابریزش دارم ولی چون دکتر بهم گفت سعی کن تحملش کنی قرص نخوری منم تحمل میکنم
هیچی نمیتونی بخوری
برو حموم دوش بگیر بیا خودتو گرم کن بخواب سوپ بخور
عسل ابلیمو بخور
مایعات گرم زیاد بخور
استامینوفن ساده هم میتونی بخوری
برو دکتر معزی تا برات دارو بنویسه منم رفتم پیش اون
تولدت مبارك مامانیی🩷💙
به دکتر خودت بگو
تولدت مبارک عزیزم ❤
سلام آنتیهیستامین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.