اره بخور
من چون میگرن دارم
دکترم گفت تو نوافن هم میتونی بخوری
ولی خودم رعایت میکنم استا۵۰۰میخورم فقط
اره میتونی، برای گلودرد هم شربت دیفن هیدرامین قرقره کن، شربت simo pregna هم خیلی عالیه، توش زینک و ویتامین سی داره و مخصوص بارداریه و سیستم ایمنی بدنو میبره بالا
دکتر به من گفت ۳ تا در روز میتونی بخوری
اره عزیزم میشه خورد
آره ولی استامینوفن مسکنه اگه عفونت و سرفه داری برو دکتر
اره دکتر به من داد وقتی سرما خورده بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.