۲ پاسخ

قرص پیوریرا میریفیکا شنیدم میگن خوبه حالا نمیدونم دیگه خودت تحقیق کن برا عوارض اینا نداشته باشه

مگه دیگه نمی‌خوای شیربدی؟
چون خوردن قرص تو شیردهی بده، هر موقع خواستی دیگه قطع کنی قرص استفاده کن

سوال های مرتبط

مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۳ ماهگی