۳ پاسخ

سلام یه سوال شما سزارین اختیاری بودین؟ دکترتون چقد ازتون گرفت؟
و هزینه بیمارستان چقد شد؟
ممنون میشم اگه جواب بدین

۲۰ دیقه حتما اروغ بگیر تا شیرش بره پایین
زیر سرش بالشت بزار
ب پهلو بخوابون
اگ شیر خودتو میدی غذا های اسیدی مث گوجه مرکبات نخور
اگ شیر خشکه براش ای ار بگیر
وقتی میخوای بخوابونی زیاد تکونش نده هی خم و راستش نکن یا هی نزار رو زمین باز بغل کنی سعی کن یجوری بزاریش ک هی نخوای جا ب جاش کنی

بعضی وقتا بچه ها رفلاکس دارن لازمه تا چهل دقیقه هم آردغ بگیرین نه اینکه با اولین اروغ بچه رو سرجاش بزاریم
در کل برای رفلاکس سعی کن شیر میدی سرش بالاتر باشه میخای بخابونی هم سرش بالاتر باشه و به پهلو بزار

سوال های مرتبط