خانما اینجام درد میکنه طبیعیه؟؟

تصویر
۴ پاسخ

خداروشکر من تو این چند ماه انواع و اقسام درد هارو تجربه کردم و گفتن طبیعیه 😐😑فقط مونده شاخ و دم دربیاریم

منم هرازگاهی دارم دیروزم داشتم

دقیقا منم دارم

منم درد داشتم دکترم گفت طبیعیه درد عضله هست

سوال های مرتبط

مامان آریا🤴🏼 مامان آریا🤴🏼 ۲ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی