۷ پاسخ

نه عزیزم عادیه کم کم نی نی داره بزرگ میشه بخاطر فشار رحم و لگن هست
منم داشتم رفتم پیش دکترم گفت نترس چیزی نیست

نباباهمه دارن این دردو

منم دارم

نه برا منم از هفته 27 شروع شد هنوزم درد میکنه

برای من دو روزه شروع شده خیلی اذیت میشم

درد کشاله ران طبیعیه

لعنت ب اینجا ک از ۳دماهگی پدره منو دراورده دردش الانم هر شب داره بدتر میشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۳ ماهگی
مامان آریا🤴🏼 مامان آریا🤴🏼 ۲ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آلبالو 🍒🥹 مامان آلبالو 🍒🥹 ۹ ماهگی
مامان مارال👧🏻♥️ مامان مارال👧🏻♥️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تو دلی🤰 مامان تو دلی🤰 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۱۰ ماهگی