برا رفلاکس بچتون چی دادین بهش؟

۶ پاسخ

فاموتیدین

من اول آار دادم یبوثت کرد بعددیدم نمیشه تا۶ماه دکتر شربت فاموتدین داد بعد ۶ماه پودر امپرازول ولی هنوزم موقع دندون درآوردن رفلاکسش شروع میشه ب غذا بسفته خوب میشه

نکسیوم و دومپریدون

نکسیوم عالیه

کیدیزول

من فقط شیرخشکش رو عوض کردم

سوال های مرتبط