من الان برم سونوگرافی جنسیت بچم مشخص میشه

۵ پاسخ

بستگی داره من هرچی رفتم مشخص نشد پاهاش جمع کرده بود الان اومدم انو مالی

به نظرم یکی دوهفته دیگه صبر کن حداقل۱۶هفته بشی منم طاقت نیاوردم تا آنومالی دیروزکه۱۶هفتم تموم شد رفتم

نرو بنظرم

تو آنومالی دقیق تره

برای من که 12 هفته ام بود رفتم غربالگری اول گفت 70 درصد پسر همونم شد تو غربالگری اول دقیق گفت الان که 14 هفته ای معلوم میشه

به احتمال زیاد اره

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان النازم مامان النازم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پناهم و جوجویی مامان پناهم و جوجویی هفته بیست‌وپنجم بارداری