خانوم ها بنظزتون چیه جنسیتشون

تصویر
۸ پاسخ

بالایی پسره

به نظرم یکیش دختره یکیش پسر.. وقتی قطعی فهمیدی بیا بگو بهمون، کنجکاو شدم بدونم.. خدا حفظشون کنه

جنسیت نینی منو هم میگین

تصویر

ولی انومالی صدرصد جنسیتو میگه چطور نگفته جواب انومالی رو بذار ببینم

عزیییییزم یه بچه داری دو قلو بارداری ؟🥹

اگر دو قلو یدونه پسر و یدونه دختر

دوقلوعه؟ بنظرم‌پسره

پسر بنظرم خودش چی گفت

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۲ سالگی
مامان لینا کوچولو مامان لینا کوچولو هفته سی‌ام بارداری