خانوما بند ناف بچه که افتاد چیکار کردید ؟

۴ پاسخ

هیچی انداختم اشغال

ما بند نافو میزاریم‌یجایی ک بعدا انشالله سرنوشتش اونجوری بشه
دیگ‌حالا بشه یا نشه رو نمیدونم ولی خب انجامش میدیم😂

هچی گذاشتمش تو خونه

هیچی دس نزن بهش اصلا خودش اوکی مبشه من هیچکاری نکردم

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان پارسا وپناه مامان پارسا وپناه ۱ ماهگی
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان بُرنا مامان بُرنا روزهای ابتدایی تولد