مامانا بند ناف بچتونو‌ چیکار کردید؟

۶ پاسخ

من خاکش کردم تو باغ
بعضیا میندازن تو زباله ،دوس نداشتم بره تو زباله ها حس خوبی بهم نمیداد

زیر خاک کردمش ،قبلا برنامه داشتم که تابلو کنم ولی آنقدر زایمان بدی داشتم اون موقع فقط همین به ذهنم آمد که عضو بدنش بوده پس بهتر زیر خاکش کنیم

من سه سال دارم داخل کمدش

نگهش داشتم مثلا میخام بدم تابلو درست کنن هنوز قسمت نشده

دارمش نمیدونم چکارش کنم

بعد پنج سال هنوز توخونس🥲

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان ماهلین✨️❤️ مامان ماهلین✨️❤️ ۱۲ ماهگی
مامان نیکان 😍 مامان نیکان 😍 ۱۴ ماهگی