من خاکش کردم تو باغ
بعضیا میندازن تو زباله ،دوس نداشتم بره تو زباله ها حس خوبی بهم نمیداد
زیر خاک کردمش ،قبلا برنامه داشتم که تابلو کنم ولی آنقدر زایمان بدی داشتم اون موقع فقط همین به ذهنم آمد که عضو بدنش بوده پس بهتر زیر خاکش کنیم
من سه سال دارم داخل کمدش
نگهش داشتم مثلا میخام بدم تابلو درست کنن هنوز قسمت نشده
دارمش نمیدونم چکارش کنم
بعد پنج سال هنوز توخونس🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.